Boncukk123 Sermec27 acaba ödem mi birazı diye düşünüyorum cunku ödem yapan şeyler yiyorum ben ve ellerim falan da şiş insaAllah bir düzen oturturuz canım
canss_96 aypersi asıl şimdiden sonra alıyosun ben 7.aya kadar nerdeyse hiç kilo almadım şuan 39+2deyim 15 kilo aldım
Sulekm aypersi bence diyetisyen desteği alın siz kilo almadan bebeğe aldıra bilirsiniz yediklerinizle ama destek almanız gerekebilir
Aybike042024 Golge2 Ben ilk gebeliğimde 29 kilo aldım ☺️ Doktorum banada çok kızıyordu.Şekerden şüphelendi, ama o da çıkmadı ve çok şükür bebeğimi de sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım 🧿Her bünye farklı. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲