Zekiye45- Selam kızlar doğum yapalı 2 ay oldu hormonlu spiral taktırdım bi bilginiz varmı bu daha mı iyi normalde spiralden doktor bunu tavsiye etti fazla kan da gelmiyormuş adetlenirken kansız olduğum için bunu taktılar😅
Kbagci Zekiye45- insandan insana degisiyor kansizlik oldugu icin bencede hormonlu daha mantikli hem kanama az veya hic olmuyor hem spiral kaydimi derdi yok hormon olunca. Röntgendede sorun olmuyor bende düsünüyorum cünki adetim cok sancili geciyor ve asiri derecede kanamam oluyor hep.
Moms_0809 Bnde taktırıcam kilo aldıran bu degıl degıl mı spiralın bıle horrmonlo hormonszu var hey Allahım 🤷♀️😁🤦♀️