Rabiakltk5 serklajli olmak ve riskli gebelik yaşamak zor malesef ki ama takmamaya çalışın doktorunuz normal dediyse tedirgin olmayın farklı renkte akıntı, kanama, kahverengi lekelenme, kasıklarda fazla baskı ve ağrı olmadığı sürece bir sıkıntı olmuyor ben 21. Haftada serklaj oldum ve 16 mm kısalık mevcuttu 30. Haftayı görürsek şükret dediler şuan 36. Haftama girmek üzereyim. Bol bol dinlenin enfeksiyon riskine karşı dikkatli olun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗