lidyamom yok daha baya var 9 haftalıgım ama 2. Gebeliğim ilk gebelikte devlete gidip normal doğum yapma hatası yaptım acılma olmadı 28 saat sancı ile tutup hiç müdahale etmediler imza atıp özele gidip sezeryan oldum eşimde şimdi yasadıklarımı gördüğü için direk özel devlete asla gitme diyor ama bende zorunlu sezeryan olduğu için boşuna uçuk rakamlar vermek istemiyorum işte