0049 Merhaba! Arkadaşlar migreni olanlar neler yapıyor gebelik sürecinde ağrı kesici de yasak çok zorlanıyorum doğal yöntemler asla işe yaramıyor
Guzelanne3435 0049 parol alıyorum çok şiddetlenmesini beklemeden çünkü şiddetlenince parol bile işe yaramıyor günde 3 kere alabiliyorsun
Bdhdhdjsjsos Guzelanne3435 duş al canım daha sonra duştan çıkmadan ayaklarına 1 dk boyunca soğuk su tut öyle çık bide sade Türk kahvesi iyi geliyordu ama duşta yaptığım direk etki ediyordu bi dene inşallah sana da etki eder 🤲🏻
Presnsesannesi Buz tutuyorum bde parol canm ama buz kompleksi iyi geliyor cnki seni çok iyi anlıyorum ama snrasnda gciyor ilk 3ayda ağlamıştı benim sonra geçti adet olmadığım için cnki adet olunca çok agriyorsu
Guzelanne3435 Bdhdhdjsjsos ay walla bazen hicbsey fayda etmiyor artk siddtlenince bulantı yapıp acillik oluyorum
Deryaisik Bende valla parol u gunde 3 kez aldigimi biliyorm. Bazen 2-3gun ust uste tutuyor. Karanlik yapip uyumaya calisiyorum biraz
Bdhdhdjsjsos Guzelanne3435 orası öyle ya bende kaç kere gittim acile parol serum takıp gönderiyorlar birde hamilelik öyle bişey ki herşeyi en dipte yaşıyorsun mide yanması öyle migren öyle bel ağrısı öyle rabbim yardımcımız olsun bian önce de hayırlısı ile sağ Salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻❤️
CemileKaya- Bende 3 aylık oldum bas ağrısını dondurmayla gecırmeye çalışıyorum ağrı kesıcı içemedigim için