Sena3434_ Doktorum bundan 3 hafta önce perinatolojiden randevu alıp gitmemi söyledi fakat randevu yok özeller deseniz ateş pahası randevu bulana kadar yaptiramazsam haftam geçse sıkıntı olur mu yada napabilirim akıl verir misiniz?
Izzet Sena3434_ bnm bulunduğum şehirde yoğunluk olmamasına rağmen devletten sıra alamadım özelden 3 bin liraya yaptırdım sağlık bakanlığına fln mail attin aradım dönüş yapmadılar daha onları bekleseydim zamanı geçecekti .
cokbilmismom Semakaya25 ikili test ve detayli ultrasonun hiç bir alakası yok ki aynı şeylere bile bakılmıyor.
1prenses1prens-moms Sena3434_ 21. Haftada yaptırdım radyoloji yaptı ama doktorum 31. Haftada perinatoloji yapsın tekrar dedi
Lavinya_21 Sena3434_ 1prenses1prens-moms benımkı de gün verdiler 22 haftalıkken. Şuan 27 haftalıhım 16 şubatta gün verdiler bana. Gitsem bana bakarlar dimi
Guzelanne3435 Niiisss evet memnun kaldım 30dk civarı sürdü herseye bakıyor detaylı renkli ultrasyon resmi veriyo raporu veriyo geri kalanları baktığı herseyi whtsaptan atıyor 70e resim atmsti baktığı heryeri
Bennureyla Sena3434_ bakırköy ultramed 1600 yaptırdım 3 ay oldu. Biraz araştırın birkaç fiyat sorup değerlendirin isterseniz.
1prenses1prens-moms Lavinya_21 yani demekki yapılıyor da bana 31. Haftada tekrarlayalım dedi radyoloji yapması uygun değil aslinda perinatoloji yapması lazım dedi ben radyolojide yapmışlardı başka bi hastanede