Hayırlı olsun tez zamanda bebeginize kavuşursunuz inşallah 🌸 34+3 üm .bende de gebelik şekeri çıkmıştı. Kan değerlerim de düşüktü.cok şükür diyetle sağlıklı beslenmeyle hepsi normal değerlerine geri döndü. Behim bebeğim de bir hafta önden gidiyor. Bakalım ne zaman gelecek prensesim. Mübarek günlerin hürmetine Allah herkese sağlıklı ve zamanında kolay doğumlar nasip etsin 😊