Kızlar benim aklıma bir şey takıldı. İlk 3 ay folik asit kullandım ama ocean mummy i kullandım içerisi vitamin bakımından zengindi folik asit amaçlı kullanmıştım 12.haftadan sonra bıraktım doktorum bıraktırdı, şuan 16 hatta 17. Haftaya gireceğim balık yağı takviyesi başladı başka markanın bu da ama içinde yine folik asit var günlük almamız gereken kadar anlamadığım nokta 12.haftada bıraktım folik asiti ama bu içtiğimde de var sorun olur mu olmaz mı bilemedim folik asitin fazlası zarar mı yarar mı bilenler var mı?