Oldum olası ön yargıdan nefret eden biriyim ama bu akşam yaşadıklarımı kolay kolay unutmam dünden beri kahverengi akıntım vardı acilden dogumhanehe yönlendirildim ebesi gayet iyi ilgilendi nst çekti sorular sordu en son dedi haftan daha çok küçük doktor hanım gelip ultasonla bakacak jinokolog sandalyesinde karnımı açtım yarım saat bekledim anca geldi doktor hanım ama nasıl bir geliş 😡😡 gerçekten kanaman mı var yoksa sırf muaneye olmak için mi geldin diye tavırlar felan ya insan mısın sen zor durumda olmasam niye geleyim sonuçta ben bir anneyim 😤 karnıma baktı onu geç bunu geç yapıyor ebeye hiç bebekle ilgili tek kelime etmiyor iyi mi kötü mü birşey demedi direk alttan muayene edicem dedi ben tam açarken iç çamaşırımda lekeler çoğalmıştı bak dedim keyfi mi gelmişim 😡. Sonra muayene etti sen previalısın ne işin var burda üniversite ye git gelme Sakın buraya ambulans çağır oraya git ölürsün kanamanı kimse durduramaz beni gömdü üstüme de toprak attı nasıl ağlayarak çıktım adını bilmiyorum ama böyleleri lütfen ben insanım demesinnnn😡😡uzun oldu hakkınızı helal edin ama gidenler ona göre dikkatli gitsin