sevvalbaran telefonunuzdan sürekli açıp izlemek lazım telefonumuza da yazık yani sürekli açık kalması sıkıntı ve ayrı yeten Wi-Fi li olanlara casus yazılımla sızabiliyormuş hackerlarda o yüzden güvenli değilmiş ben telefonumu meşgul etmek yerine monitörlü tercih ettim dediğim gibi çok memnunum weewell den kablosu falan bayağı uzun buda avantaj ekranı sürekli açık bıraksan şarjsız 5 saat falan gidiyor oda çok iyi hem ikinci bebeğime de kullanacağım gündüzleri, geceleri de büyük kızıma kullanacağım odasını ayırdım çünkü geceleri sesini duymak için aldım