34+4 haftalık gebeyim ve iki gündür göğüs kafesinin bitisindeki boşlukta bir ağrı var özellikle nefes alıp vermem çok zorluyor. Nedenini bulamadım yaşayan var mı yarın doktora yazacağım ama belki bir çözüm önerisi gelir sabaha kadar idare edebileceğim bir şey 😥😥😥