Bizdede şöyle bişe oldu kordon bacak arasına almış bacak arasını net göremedi 17 haftayız cinsiyet ihtimal ile erkek dedi bende yüzde kaç dedim yüzde veremem ama yüksek ihtimal erkek 10 gün sonra bir daha bakalım olur mu dedi sizce kız olur mu bende ilk gebelik kız istiyordum baya ama doktor kağıda Erkek ? Yazıp soru işareti koymuş 🤭🤭