ilayda8 ikisinide aldım ben ilk 1-2 ay sling kullandım zaten yenidoğan modunda sürekli uyuyorlar ve hafif oluyorlar ancak sonrası kanguru hem daha kolay taşınıyor ağırlaştıkları için hemde dış dünya ya daha rahat gözlemliyorlar sling ikinci el uygulamasından almıştım az kullanacağım diye ilays mabel memnun kaldım kanguru en çok kullandığım şuan 3 aylığız ve hergün onla yürüyüş yapıyoruz neko switch ondan da memnunum