Kızlar dediğim gibi 35. Haftanın içindeyim iki gündür böyle belimden kasıklarıma bir ağrı giriyor günde 5 veya 6 kere oldu sanki adet olacakmış
gibi onun daha bir tık üstü bir ağrı mi diyeyim kasilma veya sanci mi diyeyim bu iki gündür öyle normalmi acaba aranızda öyle olan varmı?♥️