Merhabalar kızlar,
İlk gebeliğim ve 2 gün önce hcg değerim 314 cıkmıstı dün 936 çıktı tekrardan, bugün regl gecikmemin 2. Günü. Sanki regl olacakmış gibi ağrım var, sanki bir anda akacak gibi hissediyorum, tedirginlikten uyuyamıyorum, daha kese vs. Görülmedi. Aynı ağrıları ve sızıları siz de hissediyor muydunuz? Bunlar normal ve doğal mı? Bildiğiniz sanki 10 dk sonra regl olacakmışım gibi. Çok korkuyorum :(