Ben 6+2yim. Ve 3.5 4 aylık olunca söylerim diye düşünüyorum ama şimdiden zorlanmaya başladım iş arkadaşlarımla öğle yemeğinde filan. Ya da gün içinde uykum geliyor soruyorlar noldu diye.
En uygun ne zaman söylenir acaba?
Ayrıca önce kime söylemeliyim yöneticime mi yoksa ik’ya mı? Yöneticim erkek ve hamileyim demeye utanıyorum.