Vesile16 Geçmiş olsun. Ben de dişimdem sorun yaşadım. Yarım çay bardağı elma sirkesi ile bol tuzu karıştırıp dişinize gargara yaparsanız o bölgeyi uyuşturduğu için rahat edersiniz. Eğer iltihap varsa 10 tane karanfil ile kekiği 6-7 dakika kaynatın. Ilıyınca yine dişinize gargara yapın. Bunu 1 hafta boyunca sabah akşam yaparsanız daha 2. Günden iltihabı ağrıyı azaltıyor.