Dilan_55 Merhaba kızlar ilk kızım 4 yıl önce normal doğumla dünyaya geldi çok rahat geçti şimdi 34 haftalık ikinciye hamileyim suanlik hersey normal ilerliyor fakat süreç nasıl geçiyor ikinci daha mi kolay yada daha mı zor merak ediyorum 🙂🙂
Presnsesannesi Ay benimde ilk kolay ikici zordu ama ilk kızım 3 200 doğdu ikici kızım 3850kg doğmuştu oda etken tabi