Ozlemgokce aynısından hastanede yattım 28. Haftamda doktor kontrolüm vardı karnım sertti doktorum şüphelendi iyi değil sert olması dedi Nts ye soktu sancım çıktı be benim ki de sürekli topaklanıyordu ertelemeden hemen git bana nidicart başladı 28, haftadan 35. Haftaya kadar içtim yeni kesti birde yanında magnezyum verdi ikisi çok iyi geldi ihmal edilecek bir durum değil ben normal sanıyordum keşke daha erken gitseymişim