Linda3406-06 eymenim02 Tansiyon bikere yüksek çıktı sonra düzeldi yürüyüş yapınca geçiyor eve gelince yine aynı nedense bende ev işleri olsun evin içinde bir işle meşgul oluyorum oturunca öyle oluor