Gokkccee_ Ghuuzunolu aynıyız ben de 34+3 Öyle bi baskı hissetmedim ama ara ara sancılarım oluyo bel ve sırt ağrılarım çok fazla 🤦🏻♀️
Ghuuzunolu Gokkccee_ benm erken doğum riskim var iğne ve ilaçlarla geciktirmeye çalışıyoruz bu ayı çıkarabilirsem direk alıcak 37.hafta öyle konuştuk. Size ne dedi tarih konusunda. Normal olsaydı şubat 15 demişti.
Gokkccee_ Ghuuzunolu anladım canımm hakkında hayırlısı olsun sağlıcakla bebişini kucağına alırsın inşallah Allahın izniyle bana da şubatın 5 i dedii tabi erken gelmek istemezsse miniğim .
Ghuuzunolu Saol canm, inşllh sizde sağlıcakla kavuşursunuz birbirinize. Allah’ım hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim 🙏🏻