Kızlar 18 haftalık hamileyim geçmeyen mantar var peynir kesiği gibi buda kasıklarıma sancı yapıyor. Kokusuz ve kaşıntısız ama. İdrar yolu enfeksiyonum vardı sonucum 39 du çok yüksekti Doktorum fitil ve antibiyotik verdi bitirdim hiç bir işe yaramadı azaldı ama geçmiyor hayatımı çok etkiliyor sarı akıntı geliyor afedersiniz eşimle birlikte olamıyorum acıdan sancıdan.. YAŞAYAN VAR MI? Çıldırıcam 😞 kontrolüme daha var önce size sorayım dedim..