Esrasrgn İlk hamileliğimde 5. Haftada başladı. O kadar zor ve kötüydü ki. Çalışıyordum ve dayanması oldukça zordu. 7. Haftada öldükleri için kürtaj oldum. Şuan 7 haftalık oldum. Şimdiye kadar hiç bulantım olmuyordu ve bugün sabah kustum. Acaba bulantılarım mı başlıyor çok korkuyorum nasıl dayanırım diye ben de :((