Merhaba kızlar. 6 hafta 5 günlük gebeyim. Bebeğimin kalp atışını yeni duydum. Doktor ikinci keseyi daha yeni gördü ve içi boş dedi zamanla yok olur dedi. Genetiğimizde ikiz bebek var. Acaba o boş kese yok olacak mı dediği gibi yaşayan varmı bu durumu ?