Yumuşatıcı kokusundan çok etkileniyorum. Koku o kadar çok yoğun geliyor ki burnuma sanki bebeğim de onu kokluyormus gibi hissediyorum. Nevresimleri yıkıyorum mesela evin içinde kapılara atıyorum havalansınlar diye aradan 1 hafta geçiyor kullanmak için alıyorum suan o koku tıkadı beni resmen. Yumuşatıcı kokusu bebeğe bir zarar vermez değil mi