Kızlar 37 haftalık şekerden dolayı erken doğum yaptım bebek odaya geldi iki kere emzirdim sonra solunum sıkıntısı var dendi yoğun bakıma alındı 3 gece yoğun bakımda kaldı sütümü sağdım öyle verdiler doktor anneyi emerse çıkaracağız dedi geçen haftaydı 2 ocakta doğdu bu arada çıkacağımız gün güzel şekilde emdi daha snra yenidoğan hemşiresi sarılığı var biz mavi ışık verdik kan değeri çıkmadı ama alette çıktı dedi çocuk doktoruna gösterin dedi gösterdik tekrar kan verdik çıkmadı ama renginde sarılık var neyse konuya geleyim sürekli uyuyor yarım saatte zor uyandırıyorum öyle emziriyorım tam 2 saat sonra emziriyorım ağzını zor açıyorum sizce uyuması normal mi böyle ama bazen yarım saat falan bakınıyor genel olarak uyuyor oğlum da böyle bişi görmedim tuhafıma gidiyor ilk günden başlamıştı gazı kolikti herkes daha yeni doğdu normal diyor ama bilmiyorum böyle olan oldu mu doğalı bugün 9 gün oldu