@Sevvalsf kesinlikle en iyi gelen bana sade soda oldu kefir ben bebeğe çok yararlı diye kullanmaya başladım ve böbrek taşı düşürdüğümü öğrendim hamilelikte çıktı ama böyle bi sancı yok hastanelerdeydim sürekli doğum sancısı sanıyordum hep meğerse böbrek taşıymış düşüremedim de doğumdan sonra lazerle kırılcak sonra kefirn böbrek taşı yaptığını öğrendim o günden beri içmedim ondan oldu demiyorum ama yine de içemedim sancısı berbettı çünkü en iyisi bana göre okadar denedim sade soda geldi