burada 1 haftadır bir sürü arkadaşımın hikayelerini okurken şimdi kendimi de buraya dahil ediyorum.
Kızlar bat 15 Ocak ve adet belirtilerim yoğun yaşıyorum, bugün de erken gebelik testi yaptım ve gözlerim halüsinasyon mu görüyor beynim oyyn mu oynuyor bana ? Yorumlarınızı bekliyorum yoldaslarım
