Cucu_01 NazErygt ben yaşamıştım o haftalardı hemen hemen ama benim tansiyondan kaynaklı kanama olmuştu
Seymoshh NazErygt miktarı çok olmadıkça gebelikte ara ara burun kanaması normal sayılıyor fakat sürekliliği varsa ve kanama miktarı çoksa dr görünmekte fayda var
baab1 NazErygt ilk gebeliğimde bıraz daha geç yaşadım her gun neredeyse kanardı yada kanamaya uyanırdım🫣. Sımdı bende 20+4 üm uc dort gundur burnum çok kuru kanamaya yatkın akmıyor ama içi kan dolu 🫣 başlar yakında benımde
NazErygt Seymoshh sabah uyandığımda oldu 10 dk kadar hafif bir şekilde kanama sürdü ama ilk kez yaşadığım için ne yapacağımı bilemedim 😔
Cucu_01 NazErygt yok 2 gün sürdü doktorum buz koy burnuna damarları büzüştürür ve tansiyonunu 10 gün kontrol et demişti yediğime içtiğime dikkat etmiştim sonra kendiliğinden geçti ama zatwn hamilelik döneminde normal bir durum da olabiliyormuş 🌸
baab1 NazErygt lavaboda akışına bırakın. Kana mudahale etmeyin aksın. Sadece burnun ust kemıgıne hafif basıncla sıkın bıkac dakıka kadr hemen geçtigini goreceksınz🌸
NazErygt Feyzosunannesi sürekli ölçüyorum tansiyonum da genelde normal seyrediyor sanırım kullandığım kan sulandırıcı iğnelerinde etkisi var
alinayaz NazErygt benimde o haftalar arasında olmuştu hemde baya şekilde geldi ama bir problem yaşamadım kafanı geriye doğru tutma kan yutma