ESRAFS Çok şükür ikinci bebeğimi de kucağıma aldım . Esenler medipol. Yasemin hanımda Normal doğum oldu. bu biraz daha zorlu geçti diğerine göre. Ama rabbim bir şekilde yardımcı oluyor. Rabbim hepinizin yardimcisi olsun ♥️♥️
Esrolojii ESRAFS gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah 🤗 Damla hanım benimde doktorum 🥰 kaç kilo doğdu bebeğiniz küveze alındı mı ?
Meryem_aydmr ESRAFS öncelikle hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin damla hanım benımde doktorum 🙃❤️ süreç nasıl ilerledi memnun kaldınız mı kendisinden benimde ilk gebeliğim doktorumdan çok memnunum merak ediyorum 38. Haftadayım 🧸
ESRAFS Deryaozydn1 doğum biraz zor geçti . Kesigim yok ama yirtilmam oldu biraz . Sabah 7 gibi sancım başladı 12 de doğum oldu . Suyumi doktor hnm getirdi
ESRAFS Minigiim-vebenn52 diğer gebeligimde erken doğum olmuştu. Ancak bir sıkıntı olmadı ikisindede. Aslında 36dan sonra kizlar her an gelebilir diye beklemek lazım .. zaten sürekli kanamam oluyordu erken gelmesi bekleniyordu. Ancak ilk gebeligimde kanamam olmamasına rağmen 36.4 de olmustu
ESRAFS Meryem_aydmr benim için çok hızlı bir doğum oldu. Normal kontrol için gelmiştim ama sancım olunca 5 cm acilmam olduğunu söyledi ve hemen yatış verdi. Sonrasında 40 dk içinde doğum oldu. Çok güler yüzlü ve çok kibar bir hanım. Dikiş atarken sürekli özür diledi canımn yandığını bilip bunu umursayip özür dilemesi bile kibarliginin bir gozstergesi diye düşünüyorum 😊
Esrolojii ESRAFS sancınızın olduğunu nasıl anladınız tarif edebilir misiniz. Benimde var ama nst de çıkmıyor . Kasigimda ve vajinamda kramp tarzı saniyelik vurup geçen bi hissim oluyor günde 3 4 kere. Bu sancı mıdır.
ESRAFS Esrolojii normal sancı belirli aralıklarla düzenli olarak gelir. Ve geldiğinde kasılmaniz olur bir nevi nefesiniz kesilir. Düzenli olması da doğumun baslayacaginin habercisi olabilir. İlk etapta 8 10 dakikada bir gelirken açılma oldukça bu süre düşer