Kızlar ilk hamileliğim ilk aylar sürekli kustum 4. 5. Ayıma kadar kustum sonra kesildi bu hafta tekrardan başladı bulantılarım kusmuyorum ama sürekli bulantı oluyor az zorlasam çıkarırım ama tutuyorum kendimi ödemim falan yok tansiyonumu ölçüyorum o da normal ama bulantı beni mahvetti ayrı eten yorgunlukta var intrnetten biraz baktım açılma olunca bulantı oluyor vs. Demişler korktum erken daha 19 unda muayenem var gidince sorucam ama bu durumu yaşayan var mı sonradan bulantısı başlayan normal mi yani korkuyorum