Merhaba . 14 haftalık hamileyim ikili tarama temiz çıktı ama ultrasonda bebekte yaygın bir şekilde ödem( cilt ödemi, deri altı su toplama) boyunda sağ ve sol kis ( lenf bezi şişi) bakıldı , keseden sıvı alınacak . Büyük ihtimalle gebelik sonlanacak dendi . Başına gelen var mı ? Bu süreç nasıl işliyor ?