Bbdk Kızlar iyi akşamlar, ben geçen ay aşılama yaptırmıştım adetime 1 bucuk hafta var ama kasıklarım inanılmaz ağrıyor regl ağrısı gibi değil kist gibi bişey mi oluştu diye düşünüyorum böyle bir şey yaşayan var mı
Yozgee Aşılamadan sonra bütün hamilelik belirtilerini kullandığınız ilaçtan ve iğneden dolayı hissedeceksiniz 14. Gün test yapabilirsiniz Kasık ağrısı , gaz sancısı , gögüs hassasiyeti vb durumlar