Eliff60 Kizlar hamilelikte insülin kullanipta doğumdan sonra düzelen varmı beni çok korkutuyolar keşke kullanmasaydin doğumdan sonra kalıcı olur filan diye ?
2lokummannesiii Eliff60 eğer diyet işe yaramıyorsa insülin kullanmak zorundasınız. İnsülin kullanmazsanız bebeğe zararı var. Kontrol altında tutulması gerekiyor maalesef. Size öyle diyenler cahil onları aldırmayın.
Almiramm06 Eliff60 ben kullandım hamileyken doğumdan sonra geçti korkma geçer ama ilerdeki yaşlarda şeker hastası olcaz büyük ihtimal şimdi yine hamileyim yine var ölçüyorum henüz insülin başlanmadı ama başlanır
asli_hmz Eliff60 benim başından şeker çıktı maalesef 🥹🥹siz kimseyi umursamayan doktorunuzu dinleyin🙏🏻
Almiramm06 Eliff60 sanmıyorum öyle bir şey duymadım benimki belliydi sezaryen olacağı, haftan güzel az kalmış kafana takma kimseyi ben 20 den itibaren insülin kullandım doğumdan sonra bıraktım hemen
Eliff60 Almiramm06 kaç doz vurunuyordun sen endokrin doktoru bana şuan 6 dan başlattı yarın yine gozukucem çokda düşmedi
Almiramm06 Eliff60 ben her yemek öncesi 8 gece yatarken 16 yapıyordum benimde tam anlamıyla düşmemişti