Aralık ayında kimyasal geçirdim ve 12 gün parça parça dökerek kanamam oldu. Beta kanamadan sonra düşmedi ve vajinal ultrasonla bakıldı bişey görülmedi. Bu ay tekrar regli oldum. Regli başladığı gün kan tahlilim 922 çıktı (1200 lerden düşmüş hali) Reglimin son günlerindeyim şuan sadece kahverengi lekelenmem var. Gebelik testi hala silik şekilde pozitif böyle bişey yaşayan var mı?