Merhaba sevgili anneler 2 gündür kasılmalarım vardı bugün kontrole gittim nst de sancım çıktı . Çatı muayenesi oldum açıklık 2 cm olmuş bile . Ciğer gelistirici iğne ve ağrı kesici serum yaptılar evde tuvalet harici kalkmamı söyledi doktorum sancıların dayanılmayacak gibi olunca gel dedi . Bu durumu yaşayan 35 te doğuran anne adayları varmı psikolojik olarak iyi değilim de