Zuleyhaaa Benim ilk aylarım ve sürekli istifra ediyorum öyle olmasına ragmen çocuk tam besin alamamıştır diye tekrar zorlada olsa yiyorum ve yine istifra ediyorum acaba çocuk gerekeni alıyomudur