Merhaba kızlar geçenlerde dt muayenesinde geriden gelmeye başlamıştı bebeğin karın çevresi 10 gün kadardı bugün perinatolojiden gittim 3 hafta olmuş gerilik devam ediyor doktor haftaya Salı yeniden çağırdı yakın takibe alıcam dedi bebek çok küçük alamam dedi varmı acaba böyle olup da bebekle haftasını ilerletip doğum yapan veya süreç nasıl devam etmişti varsa aranızda bu şekilde giden çok endişe ediyorum hareketlerini takip et dedi doktor 4 gün sonra yine gidicem bakalım ilk gebeliğim benim de acaba bu şekilde süreç nasıl ilerler hiç bilemiyorum tansiyonum da yüksekti bugün takip edicem onları falan vs 😔