Cennet5347 Esrakdgn1 aynı hafta aynı gündeyiz sık sık olmasa da arada oluyor benim kaburgalarım çok ağrıyor sizdede varmı ağrı
FDM220 Esrakdgn1 bende 37+1 olduk vajinamdaki kemik acıyo resmen ayağa kalkarken yere eğilirken böyle olan varsa banada yazabilir mi
Zekiye-clk Esrakdgn1 ben 38 haftalığım bugün çatı muayenesi oldum sancılarım var ama leke bile görmedim
Cennet5347 Esrakdgn1 yok vermedi normal olacağı için ama iki haftadır bebeğin kilosu gelişimi aynı ilerlemiyor son bir hafta daha bekleyelim dedi haftaya aynı olursa doğumu başlatacam dedi onuda ben istemiyorum
Misskokulumm FDM220 haftamız aynı bende de aynı durum var bebek baş aşağı döndüğü için aşağıya baskı uyguluyor doktorum normal dedi
myprincessgirl 38+2 yim bende vajinal kemiğim ağrıyor çok fazla kasılmalarım var sizde de kasılma oluyor mu
Rayiha17 38+4 🤰ben de de vajinal bölgede kemik ağrısı oluyo. Belden vuruyo benimki. Alttan muayne oldum çarşamba gnü. 2 cm açıklığm var. Bebek kanalda. Pozisyonu hazır. Heran gelebilir diye tetikte beklemedeyiz 💂🏻♀️