Dünden beri karnımda bir acı var. Önceki hamileliğimde hiç kasılma falan yaşamadım o yüzden kasılma mı ne bilmiyorum. Çok az bir eğilince bile karnımın üst tarafında batma oluyor acı veriyor lavaboya girdiğimde bile acı oluyor nedense kalcamda ve sol bacağımda da agrı var. Kontrole de salı günü gitmiştim daha hersey normaldi. Böyle olan var mı acaba idrar yolu enfeksiyonu mu yoksa başka birsey mi ki