Papatyaaammm00 Kızlar selam 2 haftalık bebeğim sabah ve akşam olmak üzere hıçkırık tutuyor. Doktora falan da sordum normal diyor ama işte böyle 10 dakika falan sürünce ben rahatsız oluyorum. Bebişi böyle sürekli hıçkıran var mı nasıl geçiriyorsunuz ?
Seymoshh Papatyaaammm00 çok normal hıçkırık midesinin büyüdüğüne işarettir derler nasıl ki yetişkinde hıçkırırken su içeriz falan bebektede dğer memeyi yada mamayı kabul ediyorsa süt verebilirsiniz o genelde kesiyor
meryem97 Hıçkırık bizim bildiğimizde midesi büyüdüğündendi ama öyle değilmiş benim kızım kolikti o da sürekli hıçkırıyordu. Doktorumuz gaz yüzünden hıçkırdığını söylemişti.