Görümceme hamileliği boyunca hep kız demişler ama oğlu oldu 😂 Hep bir yçhata payı var sanırım. Bizim doktor 14. haftada erkeğe benziyor ama net bişey söyleyemem dedi. Sonraki kontrollerde de görünmüyor dedi. En net konuştuğu 28.hafta kontrolüydü. Şimdi 36 haftalık hâlâ erkek görünüyor bakalım ne doğacak 😂