alyamm_33
Amin inşallah sağol canım inşallah seninle kalır bu gece bebeğin dualarım seninle🤲🏻 benim ağrım yoktu canım kanamam oldu sadece 5 6 haftalıkken ama iğneler ilaclar progestan yani tamamen önlemez düşük tehlikesini dedi sağlıksız gebelik düşer sağlıkla birşey olmaz dediler stres olma dediler ayaklarımı havaya kaldırdım uzun süre yattım canım