Selam kızlar dün doktor kontrolümüz vardı 19+6 gebelik haftasındayım. Bebeğim 240 gr doktor kilosunun az olduğunu ve bir hafta geriden geldiğini söyledi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğin daha fazla kilo alması için neler tüketiyorsunuz 👶🏻🥰