maybemom ben 6 ay kullandım sonra yavaştan çocuk düşünmeye başlayınca hapı bırakayım dedim en azından bıraktıktan sonra üzerinden bir kaç ay geçsin o şekilde düşünelim istedim hapı bıraktığım o 3 aylık süreçte eşim korundu daha sonra kararımızı verince tamamen korunmayı bıraktık