Aysinnn Pebblexx sabah ilk idrarla deneyin bı de ya da kan verin baya net çıkmis aslında. Hangisi bozuk bilmiyorum valla bende guvenmedigimden akşam üstü farklı marka denedim onda da silik çizgi var ona da güvenmiyorum 😀 regl olmayı beklicem
Pebblexx Aysinnn tamamdır aynen ilk idrarla test yapmak daha mantıklı ❤️siz de kan verin Allahım hayırlısını versin her şeyin
Aysinnn Pebblexx amin inşallah güzel sonuç alırsıniz. Ben regli beklemeyi düşünüyorum tüp bebek için gidicem :) hayırlısı
Pebblexx Dmrly canım regl oldum bugün test bozukmuş şaka gibi insanın gururuyla oynuyorlar resmen tamamen hayal kırıklığı 😞
Mervs Pebblexx bende bu şekilde 7 yıl önce karşılaşmıştım çift çizgi çıkmıştı ve çok heyacanlanmıştım ve korunuyorduk şaşırmıştık ve kan verdim negatifti bazen böle testler yanıltıyor 😔
Zeynepci012 Pebblexx o zaman bozuk olan bu testmiymiş oha ya 😞😞😞 bende korkuyorum geçen ay başıma gelmişti bu ayda gölge gibi çıktı herşeye hazırladım kendimi 🥺
Pebblexx Zeynepci012 ya canım saçmasapan bir şey yani şikayet etsem kesin ben haklı çıkarım resmen gururumla oynadı 🤣🙈😞 zaten belliydi testi uygularken kıpkırmızı oldu sonra 2 çizgi çıktı 😞belliydi de yine de umutlanmıştım kısmet canım vardır bi hayır
Pebblexx Mervs maalesef öyle oluyormuş. Ben de hala şaşkınım duruma. Anlam da veremedim. Yapacak bir şey yok maalesef canım 🙁
Haticeburak06 Pebblexx ya sondaki hafif kırmızılığı anlayamadım ama silik çizgi var bendede böyle olmuştu 2 hafta daha bekleyip yaptığımda daha koyu çıktı ve hamileyim
Pebblexx Haticeburak06 ben de işte sonradan tekrar test yaptım ve o negatifti üzerine de regl olunca da hamile değilim dedim 😞😞
Aleve Bence pozitif ama bilemiyorum benimkide böyle oldu çünkü bı saat sonra falan duzeliyo o bulaniklk