Senabl ücretlerini bilmiyorum şuan ama ilk dogumumu Atilla beyde yaptım. Benim normal dogumdu. İşini iyi yapan biri. Kuzenim ve komşum da onda sezaryen oldu. Özellikle sezaryende çok başarılı çok temiz iş cikaram bir doktor. İkisinde de tavsiye ederim. Ben ücretler çok yüksek olduğu için başka hastane tercih ettim ikincide