Kizaniminanasiyiim 27+1 gebeyim karnımda inanılmaz bi ağrı var kasıklarıma vuruyor ve belime de kanama vb yok normal mi gitsem mi hastaneye
Meervemsi Kizaniminanasiyiim merhaba canım aynı şekilde dün gece ben de de karın ağrısı kaşık bel ağrısı oldu doktora gittim Nst çekildi rahim ağzına bakıldı bişey çıkmadı bence bir git derim
Kizaniminanasiyiim Meervemsi alttan muayene ediyorlar mı o korkumdan dolayı bi yere gitmek istemiyorum off
Meervemsi Kizaniminanasiyiim ben serklajlıyım dikişte sorun var mı diye baktırdım ama doktor öncesin de sordu bakalım mı alttan diye tamam dedim