tubik_ Kızlar bugün bebeğimin kalp atışını duyduk şükür. 7+2 yiz. Coraspin kullanıyorum doktor progesteron verdi. Tam detaylı soramadım bunu neden veriyorlar. Bir önceki gebeliğim kalp atışı olmadığı için kürtajla sonlanmıştı. Tedbir için mi
Smy17 tubik_ tutunması için veriliyor daha önce düşük kürtaj öyküsü olanlara bilhassa veriliyor. 15. Haftaya kadar bende kullanmıştım