İçini ferah tut bir şey olmaz ama çok çok takıntı yaptıysan acile gidebilir ve ya kusturabilirsin kendini ben etten zehirlenmiştim ki et baya kötü oluyor kendimi kusturdum hemen ben zaten kendini çok kolay kusturabilen biriyim o yüzden o zamanda sıkıntı olmamıştı